dimecres, 24 de setembre del 2014

Tornada a l'escola!

Hola de nou!

Ja fa dies que es van acabar le vacances... :'( i ara toca que els mes petits de casa tornin a l'escola!

Amb el que han crescut aquest estiu, l'Alba ha hagut de comprar bates noves i em va demanar que brodés els noms dels nens a les bates.

Ho he fet amb punt de cadeneta i buscant uns colors ben divertits! Ha estat molt graciós poder brodar unes bates igual que em feien a mi de petita. 
Especialment tenint en compte que els nens van a la mateixa escola que jo vaig anar!





Animo a tothom que posi el nom a la bata! Es fàcil,  ràpid i li dóna un toc personal a cada nen! Inclús, perquè no, que els mes grans ho fan ells mateixos?

Aviat us ensenyaré tot el que he fet aquest estiu, hi ha una mica de tot i també tinc molts projectes a punt de començar!  Tornem a l'escola amb energia!

Fins aviat,
Som Manetes :)

per preguntes i encàrregs: manetes.cristina.robert@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada