diumenge, 3 de febrer del 2013

Benvinguts

Som Manetes neix de la necesitat d'ensenyar al món el que es pot fer a casa amb una mica de traça, paciència i imaginació, sempre aprofitant retalls, roba vella i tot tipus de llaços i llacets.

Gràcies a la manetes de la meva mare jo m'he anat aficionant al món de les manualitats i arribat aquest punt ja només sem resisteixen un parell de tècniques.

Desde que puc recordar a casa hi ha hagut alguna labor a mig fer! Ja sigui per a la casa; coixins, tovalles, delantals... o per a regalar; pitets, mantes, robeta... Si us agrada el nostre ingeni no dubteu en enviar-nos un email! Aceptem encàrregs! manetes.cristina.robert@gmail.com

En aquest blog podreu trobar totes les meves creacions i les de la meva mare. Moltes de les quals són al final conjuntes.

Esperem que us agradi molt!

Som manetes :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada